Beşiktaş’la olan sözleşmesini fesheden Victor Ruiz sessizliğini bozdu. Ruiz açıklamasında kulübün yükümlülüklerini yerine getirmediğini belirtti.
Pandemi sürecinden önce 4 aydan fazla bir süredir maaş alamadığını vurgulayan, İspanyol oyuncu “Çok net olalım… Beşiktaş ile olan sözleşmemi feshetme kararım, kulübün ile imzaladığımız ilk günden beri yükümlülüklerini ertelemesi nedeniyle oldu” dedi.
Ruiz sözlerini şöyle sürdürdü:
“Yurtdışında yaşayan birinin böyle bir şey gördüğünden emin değilim. Her gün antrenman yapmak ve her maçı en üst seviyede oynamak için orada bulundum. Koronavirüs pandemisi sonrası kulüp yönetimi Mart ayından bu yana kadar herhangi bir maaş ödememeye karar verdi. FIFA ile görüşmeden önce her şeyi göstereceğim ve konuşacağım. Temsilcilerim kulübe çok defa yaklaşmaya çalıştı ama her zaman bir çözüme ulaşamadık. İyi niyet gösterdik ama bir yere kadar.”
Kaynak: TRT SPOR
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi