Kadıköy Belediyesi tarafından pandemi sürecinde hiçbir sabit geliri olmayan ve ekonomik olarak zor bir süreçten geçen müzisyenlere destek olmak amacıyla kurulan Kadıköy Belediyesi Pandemi Orkestrası‘nın ikinci konseri şef Oğuzhan Balcı ve piyanist Gökhan Aybulus ile gerçekleşti. Salonda geçerli olan sosyal mesafe kurallarına sahnede de uyuldu. Sanatçılar eserleri maske ile icra ederken, nefesli çalgıların aralarına şeffaf separatörler yerleştirildi. Klasik müziğin önemli isimlerinin de destek verdiği senfonik orkestra Rengin Gökmen’in şefliğinde, piyanist İdil Biret’e eşlik ederek açılışını yapmıştı. Serinin diğer 3 konseri ise; 8 Şubat’ta Gürer Aykal ile Bülent Yazıcı’nın, 8 Mart’ta İbrahim Yazıcı ile Gülsin Onay’ın, 29 Mart’ta ise Hakan Şensoy ile Cihat Aşkın’ın katılımlarıyla gerçekleşecek.
Kadıköy Belediyesi tarafından sabit geliri olmayan müzisyenlere destek olmak amacıyla kurduğu Pandemi Orkestrası ikinci konserini verdi.
Kaynak: Zirve Haber Ajansı [ZHA]
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
Ankara’da Güzellik ve Kişisel Bakımın Yeni Adresi: Lidya Vip Güzellik Salonu
Birleşik Rusya Kadın Hareketi, Novosibirsk’te “Sağlık Kültürü” forumunu düzenledi
Çelyabinsk’te, Birleşik Rusya partisi çocuk oyun alanlarını güvenlik açısından denetledi